Gra edukacyjna "Zapadłi zómk"

Dostępność: średnia ilość
Wysyłka w: 2-3 dni
Cena: 90,00 zł 90.00
ilość szt.
dodaj do przechowalni

Opis

Gra nawiązuje do powieści Aleksandra Majkowskiego „Żëcé i przigòdë Remusa” oraz kaszubskiej mitologii. Głównym bohaterem powieści jest Remus, który wędruje po Kaszubach z taczką wypełnioną głównie książkami i dewocjonaliami. Jego misją jest uratowanie Królewianki , która pragnie wrócić do swojego zamku.

Zamek i Królewianka są symbolem zagrożonego języka i kultury kaszubskiej. zamek wydobywa się spod ziemi co 100 lat. Lud kaszubski się odrodzi, kiedy Królewianka zostanie przeniesiona przez rzekę do swojego zamku. Podczas wykonywania misji Remusowi stają na przeszkodzie różne złe duchy i zjawy. Najtrudniejsze do pokonania są Strach, Trud i Niewarto. Bohater toczy również walkę ze Smętkiem. W Grze pojawiają się mitologiczne złe moce: Trzãsewid, Wieszczi, Wëkrëkùs, Klëniôcz i Nëczk, które utrudniają graczowi zdobywanie surowców i wiedzy. Pomocne w osiągniéciu celu mogą być dobre moce: Królewianka, Trąba, Marta, Marcjanna, Ksiądz Paweł, Borowa Ciotka, Grzenia, Pólnica oraz tzw. „Złota Karta Remus“.

Remus niestety nie wykonał swojego zadania, ponieważ zabrakło mu wiary w zwycięstwo.

Może Tobie się uda?

Powodzenia!

Produkty powiązane

Opinie o produkcie (0)

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl