Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Professor Why Chemia to gra komputerowa z elementami edukacji, która umożliwia wykonywanie dziesiątek eksperymentów chemicznych w bezpiecznym, wirtualnym laboratorium. Łączy obraz rzeczywisty (z kamery internetowej) z obrazem generowanym komputerowo, co pozwala na bezpieczne i przyjazne dla środowiska wykonywanie doświadczeń chemicznych. Wysokiej jakości trójwymiarowa grafika do złudzenia przypomina przyrządy, substancje czy szkła z prawdziwego laboratorium chemicznego. Gra połączona jest z popularnymi portalami społecznościowymi.
Więcej podstawowych informacji o języku kaszubskim można znaleźć - wejdź tutaj.
Podręcznik do chemii, w całości napisany po kaszubsku, jest pierwszą tego rodzaju publikacją, przeznaczoną do nauczania przedmiotu innego niż język kaszubski. Oprócz opisu zjawisk chemicznych po kaszubsku można też znaleźć tablicę Mendelejewa, w której pierwiastki także doczekały się kaszubskich nazw. Materiał jest przedstawiony w możliwie prosty i przystępny dla każdego sposób. Okaże się, że chemia to nic trudnego dla ucznia gimnazjum, liceum czy dla chcących przypomnieć sobie tę część nauki.
Obrazkowa piosenka Kaszëbsczé nótë (inne nazwy: Kaszubskie nuty, Alfabet kaszubski, Abecadło kaszubskie) to oryginalny i rozpoznawalny element folkloru kaszubskiego.
Układanka puzzle kaszubskie nuty z popularną wyliczanką kaszubską. Zabawka dla dzieci starszych od szóstego roku. Świetnie nadaje się na prezent oraz jak jako układanka edukacyjna w szkole.
Układanka puzzle haft kaszubski (złotnica). Zabawka dla dzieci starszych od 6 roku. Świetnie nadaje się na prezent oraz jako układanka edukacyjna w szkole. Rozmiar układanki: 7,5 x 9 cm
Puzzle składające się z 1000 elementów. Przedstawiają obraz artysty Edwarda Dwurnika. Praca powstała na zamówienie Muzeum Pomorza Środkowego w Słupsku w 2007 r. z okazji jubileuszu słupskiego zamku.
Z okazji przypadającego w 2020 roku 100-lecia zaślubin Polski z morzem oraz powrotu Pomorza do Polski wydano mini puzzle składające się z 54 elementów przedstawiające obraz Wojciecha Kossaka „Zaślubiny Polski z morzem”.
Gra nawiązuje do powieści Aleksandra Majkowskiego „Żëcé i przigòdë Remusa” oraz kaszubskiej mitologii. Głównym bohaterem powieści jest Remus, który wędruje po Kaszubach z taczką wypełnioną głównie książkami i dewocjonaliami. Jego misją jest uratowanie Królewianki , która pragnie wrócić do swojego zamku.
TECZKA – Materiały do nauczania j.kaszubskiego w klasach I-III. Zwierzęta na zaklętej stegnie / Zwierzãta na zaklãti stegnie - metoda narracyjna w nauce języka kaszubskiego, wykorzystanie materiałów "Zwierzãta na zaklãti stegnie" do pobrania na stronie www.skarbnicakaszubska.pl.
Akrylowa linijka z motywem folk ludowym z Kaszub. Linijka szkolna z motywem folk ludowym inspirowanym kaszubskim haftem (szkoła wejherowska) na białym tle.
Ołówek drewniany zakończony wizerunkiem pary w kolorowych strojach regionalnych z Kaszub. Nadruk cyfrowy oraz grawer z napisem: Kaszëbë. Ołówek z grafitem czarnym HB - zatemperowany. Nadruk jednostronny - wysokie nasycenie koloru - świetna jakość produktu. Znakomicie nadaje się na folkowy prezent. Cena dotyczy jednej sztuki.
Pliki cookies i pokrewne im technologie umożliwiają poprawne działanie strony i pomagają nam dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Możesz zaakceptować wykorzystanie przez nas wszystkich tych plików i przejść do sklepu lub dostosować użycie plików do swoich preferencji, wybierając opcję "Dostosuj zgody".
W tym miejscu możesz określić swoje preferencje w zakresie wykorzystywania przez nas plików cookies.
Te pliki są niezbędne do działania naszej strony internetowej, dlatego też nie możesz ich wyłączyć.
Te pliki umożliwiają Ci korzystanie z pozostałych funkcji strony internetowej (innych niż niezbędne do jej działania). Ich włączenie da Ci dostęp do pełnej funkcjonalności strony.
Te pliki pozwalają nam na dokonanie analiz dotyczących naszego sklepu internetowego, co może przyczynić się do jego lepszego funkcjonowania i dostosowania do potrzeb Użytkowników.
Te pliki wykorzystywane są przez dostawcę oprogramowania, w ramach którego działa nasz sklep. Nie są one łączone z innymi danymi wprowadzanymi przez Ciebie w sklepie. Celem zbierania tych plików jest dokonywanie analiz, które przyczynią się do rozwoju oprogramowania. Więcej na ten temat przeczytasz w Polityce plików cookies Shoper.
Dzięki tym plikom możemy prowadzić działania marketingowe.