Guzik do mankiet czyli reklamy i ogłoszenia w międzywojennej prasie polskiej z obszaru Kaszub

Guzik_do_mankiet_czyli_reklamy_i_ogłoszenia_w_międzywojennej_prasie_polskiej_z_obszaru_Kaszub.jpg
  • nowość
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 1 dzień
Cena: 28,00 zł 28.00
ilość szt.
dodaj do przechowalni

Opis

Reklama w przedwojennej prasie z terenu Kaszub i Pomorza - jaka była, jakie treści niosła, czym chciała zainteresować konsumenta? Na te pytania odpowiada publikacja Muzeum Piśmiennictwa i Muzyki Kaszubsko-Pomorskiej autorstwa Olgi Podolskiej-Schmandt oraz Piotra Schmandta. W obecnych czasach, wszechobecna reklama wylewa się na nas w różnej postaci, szerokim strumieniem ze wszystkich mediów i komunikatorów społecznych, ale jakie były jej początki? Jakie zwroty stosowano, czym zachęcano klientów, jak skutecznie reklamowano swoje produkty i usługi na Kaszubach? Przedwojenne reklamy trącą myszką, lecz mają swój nieodparty urok. Z drugiej strony zaskakują lapidarnością treści i celnymi sformułowaniami. Zadziwiają wykorzystywaną argumentacją i fascynują językiem, jaki ówcześnie był w obiegu. Dziś, te dawne reklamy wydają się  archaiczne ale takie właśnie były jej początki. 

Dane techniczne

Autor Olga Podolska-Schmandt, Piotr Schmandt
ISBN 978-83-66052-42-0
Liczba stron 288
Język polski
Oprawa miękka
Format 14,8 x 21 cm
Rok wydania 2019

Produkty powiązane

Opinie o produkcie (0)

Submit
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium