polski
Koszyk

Twój koszyk jest pusty

Zrzeszenie Kaszubsko-Pomorskie

Gra edukacyjna "Zapadłi zómk"

Przejdź do sekcji Opinie

Gra nawiązuje do powieści Aleksandra Majkowskiego „Żëcé i przigòdë Remusa” oraz kaszubskiej mitologii. Głównym bohaterem powieści jest Remus, który wędruje po Kaszubach z taczką wypełnioną głównie książkami i dewocjonaliami. Jego misją jest uratowanie Królewianki, która pragnie wrócić do swojego zamku.

Przejdź do pełnego opisu
Cena 90,00 zł
szt.
Dostępność:
średnia ilość
Czas wysyłki: 1 dzień

Kod produktu: 5906124993622

Opis

Gra edukacyjna "Zapadłi zómk"

Gra nawiązuje do powieści Aleksandra Majkowskiego „Żëcé i przigòdë Remusa” oraz kaszubskiej mitologii. Głównym bohaterem powieści jest Remus, który wędruje po Kaszubach z taczką wypełnioną głównie książkami i dewocjonaliami. Jego misją jest uratowanie Królewianki, która pragnie wrócić do swojego zamku.

Zamek i Królewianka są symbolem zagrożonego języka i kultury kaszubskiej. zamek wydobywa się spod ziemi co 100 lat. Lud kaszubski się odrodzi, kiedy Królewianka zostanie przeniesiona przez rzekę do swojego zamku. Podczas wykonywania misji Remusowi stają na przeszkodzie różne złe duchy i zjawy. Najtrudniejsze do pokonania są Strach, Trud i Niewarto. Bohater toczy również walkę ze Smętkiem. W Grze pojawiają się mitologiczne złe moce: Trzãsewid, Wieszczi, Wëkrëkùs, Klëniôcz i Nëczk, które utrudniają graczowi zdobywanie surowców i wiedzy. Pomocne w osiągniéciu celu mogą być dobre moce: Królewianka, Trąba, Marta, Marcjanna, Ksiądz Paweł, Borowa Ciotka, Grzenia, Pólnica oraz tzw. „Złota Karta Remus“.

Remus niestety nie wykonał swojego zadania, ponieważ zabrakło mu wiary w zwycięstwo.

Może Tobie się uda?

Powodzenia!

Opinie

5.00
Liczba ocen: 1
Oceń i opisz